بازدید طلاب مدارس علمیه مشهد از مدرسه علمیه عالی نواب

به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب، در راستای آشنایی بیشتر طلاب مدارس علمیه سطح 1 با برنامه های مختلف مدرسه علمیه عالی نواب، از آنها دعوت به عمل آمد تا در مدرسه حضور پیدا کرده و با برنامه های مدرسه آشنا شوند. در حال حاضر مدارس علمیه ثقلین، حضرت مهدی علیه السلام شعبه 1، حضرت مهدی علیه السلام شعبه 2 و حضرت مهدی علیه السلام شعبه 3، از مدرسه علمیه عالی نواب دیدن کرده اند و این برنامه ادامه دار خواهد بود.

در این بازدید ابتدا طلاب از بخش های مختلف مدرسه از جمله کتابخانه، مدرس ها، استودیو، فضای آموزشی سطح 4 و … دیدن کرده، سپس در جلسه توجیهی که در سالن کنفرانس برگزار شد، شرکت نمودند.

در این جلسه، حجت الاسلام وطن خواه، مسئول طرح، برنامه و نظارت مدرسه علمیه عالی نواب، ضمن بیان توضیحاتی پیرامون سابقه تاسیس و شکل گیری مدرسه و لزوم برنامه ریزی طلاب برای تخصصی خواندن دروس، به شرح برنامه مدرسه علمیه عالی نواب برای گزینش نخبگانی و برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداختند

ایشان ضمن توضیح برنامه مدرسه، خاطرنشان کردند: در حال حاضر مدرسه در چهار رشته ادبیات عرب، فقه و اصول، فلسفه اسلامی و کلام اسلامی پذیرای طلاب سطح 1 می باشد.

بازدید طلاب مدارس علمیه مشهد از مدرسه علمیه عالی نواب