بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه علميه عالي نواب

به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب حجت الاسلام والمسلمین فرازی نیا در ابتدای جلسه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس  گفتند هفته دفاع مقدس سرشار از آزادگی ها و از خودگذشتگی ها بود؛ دفاع مقدس یکى از درخشان ترین صحنه هاى نقش آفرینى ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته هاى بسیارى دارد که لازم است بیان شود تا نسلهاى آینده با ایثار و فداکارى ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه حزب بعث عراق با زیر پا گذاشتن تمام معاهدات و عرف های سیاسی به ایران اسلامی هجوم آورد که در آن زمان بیش تر از 17 کشور بصورت رسمی نیروی نظامی به صدام  ملعون داده بودند تا به ایران اسلامی حمله کند.

ایشان خاطر نشان کرد:خاطرات دفاع مقدس و آمار شهدایی که ما تقدیم انقلاب کردیم هشدار جدی به ما و شما می باشد که ما باید قدر این نظام وانقلاب را بدانیم و تا جایی که توان داریم دراین راه حفظ ارزشهای انقلاب قدم برداریم  و از خون شهدا پاسداری کنیم .

ایشان در ادامه افزود:جنگی 8 سال برما تحمیل شد که اگر ما در آن زمان کلام و رهنمود های امام عظیم شأن انقلاب را سرلوحه کار خود قرار نمیدادیم، نمی توانستیم جنگ را مدیریت کنیم ؛ما باید اصل و رکن ولایت فقیه را در جامعه تببین نماییم چرا که این اصل ولایت فقیه هست که عمود خیمه انقلاب است.

وی گفت: جنگ همیشه نظامی نیست ؛جنگ امروز جنگ سیاسی اجتماعی و فرهنگی ؛در  جنگ نظامی رزمنده با آن همه از خودگذشتی وفداکاری جان می دهد شهید، مجروح و مفقود الاثر می شود ولی می شود مجاهد به جهاد اصغر.

و لی رزمنده در جنگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می شود  مجاهد به جهاد اکبر و رزمندگان ما قبل از آنکه مجاهد به جهاد اصغر باشند مجاهد به جهاد اکبر بودند .

یکی از ماموریت های ما طلاب استقامت ومقاومت  روی ارزش ها و داشته ها انقلاب و نظام  می باشد

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه علميه عالي نواب