حجت الاسلام شبان خبر داد؛ برپایی خیمه حضرت زهرا س در مدرسه عالی نواب | گزارش تصویری

حجت الاسلام شبان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی نواب از برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه خبر داد و گفت: در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۳۰ در صحن مدرسه نواب، پذیرای عموم مردم عزادار خواهیم بود.

محمد صادق شبان در گفتگو با روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب، به تشریح فعالیت های ویژه معاونت فرهنگی مدرسه نواب در ایام فاطمیه پرداخت.

وی در تشریح اهداف فعالیت های معاونت فرهنگی بیان کرد: یکی از اهداف ما از برپایی خیمه، ترویج فرهنگ مقاومت می باشد. به خصوص با توجه به اینکه امسال دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مقارن گردیده است؛.

حجت الاسلام شبان همچنین با بیان اینکه؛ به دنبال ایجاد فضایی برای ارتباط بیشتر طلاب با مردم هستیم، تاکید کرد: هدف ما ارائه خدمات اجتماعی از سوی طلاب به مردم در زمینه های گوناگون است.

وی در ادامه به بخش های مختلف خیمه اشاره کرد و گفت: در صحن مدرسه غرفه هایی همچون؛ مشاوره خانواده، پاسخ به مسائل اعتقادی و شرعی، ایستگاه سلامت و غرفه عرضه محصولات فرهنگی مثل کتاب و… پذیرای عزاداران فاطمی و زائران رضوی خواهند بود.

وی همچنین به غرفه ویژه کودکان اشاره کرد و افزود: در این غرفه ایستگاه ویژه نقاشی کودکان به همراه اهدای جوایز خواهیم داشت که با هدایت مربی ویژه کودکان همراه خواهد بود.

وی همچنین افزود: امسال نسبت به سالهای گذشته دو غرفه جدید خواهیم داشت؛ اولین غرفه با توجه به دغدغه ی رهبر معظم انقلاب در خصوص بحث افزایش جمعیت، به فرهنگ سازی در این زمینه اختصاص دارد، و غرفه ی دیگر به مسئله ی حجاب و عفاف اختصاص خواهد داشت.

شبان گفت: ایستگاه صلواتی که بخش مرکزی خیمه است، به عنوان یادبود مزین به تمثال شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم مشهد است و به خدمات رسانی برای عزاداران اقدام خواهد کرد.

وی در توضیح آخرین بخش خیمه گفت: در انتهای حیاط سالن نمایش را خواهیم داشت، که به اجرای زنده و پخش آثار نمایشی با موضوع «روایت مکتب حاج قاسم» اختصاص داده شده است.

شبان گفت: ایستگاه صلواتی و غرفه ها از روز یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۳۰ پذیرای عموم مردم خواهد بود.

حجت الاسلام شبان گفت: در برپایی این مراسم روابط عمومی و معاونت پشتیبانی، مخصوصاً خدام مدرسه و بخش تاسیسات همراهی و همکاری بسیار زیادی داشتند. وی همچنین از مدیریت مدرسه و سایر معاونت ها و نیز سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان و نیز سازمان تبلیغات اسلامی برای همکاری و مشارکت در برگزاری این برنامه تقدیر کرد.

برای مشاهده تصاویر، روی آن کلیک کنید.
حجت الاسلام شبان خبر داد؛ برپایی خیمه حضرت زهرا س در مدرسه عالی نواب | گزارش تصویری