سخنرانی مدیر محترم مدرسه در مورد شهادت روحانیون جهادگر


به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب، مدیر محترم مدرسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسفندیاری بین دو نماز ظهر و عصر شنبه20فروردین1401 در مورد حادثه اخیر حرم مطهر رضوی و شهادت دو تن از روحانیان جهادگر حاشیه شهر مشهد بیاناتی ایراد فرمودند.
ایشان به طلاب توصیه نمودند اخبار را از مجاری صحیح بگیرند ولی خود، تحلیل سیاسی بصیرتی داشته باشند.
اسلام به‌مثابه درختی است که خون شهدا آن را آبیاری می‌کند. شهادت در یک‌لحظه انسان را به عرش می‌رساند. لباس مقدس روحانیت دشمن را مستأصل و مأیوس می‌کند.
وی همچنین به طلاب سفارش فرمودند که کتاب شهداء الفضیله را بخوانند.
حجت‌الاسلام اسفندیاری خاطرنشان ساختند آنچه باعث می‌شود طلاب از طلبگی فاصله بگیرند پرداختن به امور دنیوی و اشرافی گری است.
در ادامه بیان نمودند این دو شهید از بهترین طلاب جهادی و خدمتگزار مردم بودند. در کمک به فقرا تنها به انسانیت توجه داشتند نه به دین، ملیت و مذهب شخص نیازمند. این طلاب جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی، خدمات اجتماعی انسان دوستانه انجام می‌دادند. در زندگی این دو شهید بزرگوار، هویت طلبگی، ساده زیستی و قناعت مشاهده می‌شود. همه امور این شهدا، لله، فی الله و فی سبیل الله بود.
مدیر محترم مدرسه علمیه عالی نواب در پایان یادآور شدند خانواده شهید اصلانی همه طلبه هستند و باانگیزه بیش‌ازپیش ادامه‌دهنده راه ایشان هستند.

سخنرانی مدیر محترم مدرسه در مورد شهادت روحانیون جهادگر