مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد

مدیر محترم مدرسه در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه عالی نواب، گفت: برای خداوند درس بخوانید، برای خداوند در زندگی خود عمل کنید و این علم خود را به دیگران نیز نشر دهید.

به گزارش روابط عمومی مدرسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسفندیاری، در آئین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه عالی نواب با بیان این که تلاش ها معطوف بر آن بوده تا زمینه ای برای تعلم طلاب عزیز فراهم شود، گفت: برای خداوند درس بخوانید، برای خداوند در زندگی خود عمل کنید و این علم خود را به دیگران نیز نشر دهید.
وی با بیان این که برای خلوص در امر طلبگی، باید از خودمان عبور کنیم و همه آنچه انجام می دهیم، برای رضای خدا باشد، تصریح کرد: طلبه ای که برای رضای خدا عمل کند، به مقام انبیا و اولیا خواهد رسید.
مدیر مدرسه علمیه عالی نواب با بیان این که اعتقاد تام به خداوند متعال به عنوان زنده کننده، رزق دهنده و خالق همه موجودات، اضطراب را از بین خواهد برد، خاطر نشان کرد: در مسیر طلبگی، ضمن تلاش و مجاهدت، باید بر خداوند توکل نمود و یقین بدانید حضور و تنعم از سفره امام زمان(عج) آثار و برکات دنیوی و اخروی در زندگی خواهد داشت.
پیگیری جریان مرحومه مهسا امینی، مطالبه عمومی است
حجت الاسلام والمسلمین اسفندیاری ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، آن را توطئه و دسیسه دشمنان نظام و انقلاب عنوان و بیان کرد: جریان مرحومه مهسا امینی، همانطور که رئیس محترم جمهور کشور نیز فرمودند، باید به صورت شفاف پیگیری و نتیجه به مردم اعلام شود و این مطالبه عمومی، بواسطه‌ی اینکه مرحومه امینی، فرزند این بوم و سرزمین است.
وی در این زمینه رسالت طلاب را نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی در برابر جریان انحرافات امری ضروری عنوان و اظهار کرد: باید طلاب و روحانیت که برای مردم، با مردم و در بین مردم عزیز هستند، نسبت به بصیرت بخشی اقدام نمایند و این امر تبلیغ، اساسا هویت و رسالت شاخص یک طلبه در سراسر دوران طلبگی است.
مدیر مدرسه علمیه عالی نواب در پایان بر ضرورت کارهای علمی و فرهنگی در طول دوران تحصیل تاکید و از همه دانش پژوهان خواست تا به جد و با انگیزه والا، با الگو گرفتن از علمای حوزه، درس و بحث خود را آغاز و دنبال کنند.
تبیین نکات آموزشی از سوی معاون آموزش سطح 2و3 مدرسه علمیه عالی نواب، تبیین برنامه های پژوهشی با عنایت به تغییرات گسترده در طول سال جاری از سوی مسئول پژوهش سطح 2و3 این مدرسه و بیان رویکردهای کلی واحد فرهنگی از سوی معاون فرهنگی مدرسه به همراه اعطای احکام پژوهشی طلاب از دیگر برنامه های این نشست بود.

مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد