پیام مدرسه علمیه عالی نواب در پی انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه خراسان

حوزه علمیه خراسان از دیرباز مهد علم و تقوا بوده و در تربیت عالمان وارسته و شخصیت های بارز علمی کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشته است.
در طول تاریخ اسلامِ عزیز و در مسیر پر فراز و نشیبی که کاروان هدایت در آن گام برداشته است، همواره عالمان و آگاهان جامعه اسلامی بوده اند که دلسوزانه برای رشد و بالندگی هر چه بیشتر اسلام ناب محمدی تلاش کرده و در این راه از هر کوشش و اقدامی فروگذار نکرده اند؛ که عاقبت خوشِ شهادت، همچون ائمه اطهار علیهم السلام در انتظار آنان بوده است.

حوزه علمیه وظیفه تربیت انسان‌های آماده دل و دغدغه مندی را دارد، که بتوانند از جان و دل خویش برای امت رسول خدا ص مایه گذاشته و همچون طبیبی به دنبال دردهای جامعه باشند.
اینک که با حکم مقام معظم رهبری مدظله العالی، اعضای جدید شورای عالی حوزه علمیه خراسان اعلام، و با رأی این جمع آگاه و خبیر، حضرتعالی به عنوان مدیر حوزه علمیه خراسان منصوب شده اید، امیدواریم با تدابیر حکیمانه حضرتعالی در راستای اجرای منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، در راه تعالی روز افزون، بالنده باشد.
توفیق روزافزون در راه سربازی و زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر عج را برای حضرت عالی و تمامی دغدغه مندان تعالی امت اسلامی از درگاه الهی خواستاریم.

طلاب و اساتید و مدیریت مدرسه علمیه عالی نواب

پیام مدرسه علمیه عالی نواب در پی انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه خراسان