هجدمین فراخوان آثار پژوهشی طلاب

حجت الاسلام موسوی ثابت از استقبال کم‌نظیر و فراتر از انتظار ارسال آثار پژوهشی طلاب مدرسه علمیه عالی نواب به «هجدمین فراخوان آثار پژوهشی طلاب» خبر داد و افزود بالغ بر 130 اثر از سوی طلاب به دبیرخانه این فراخوان ارسال شد.
وی بیان داشت: این استقبال نشان‌دهنده اهمیت این موضوع در جامعه و رغبت بالای افراد برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌ها و تجربیات خود در این زمینه است.

مسئول پژوهش مدرسه علمیه نواب افزود: تنوع موضوعی آثار ارسالی بسیار چشمگیر بود و طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با اعم از فقه و اصول، ادبیات عرب، تفسیر و علوم قرآنی و علوم عقلی مانند فلسفه و کلام را شامل می‌شد.این تنوع نشان می‌دهد که فراخوان توانسته است مخاطبان با علایق و تخصص‌های مختلف را جذب کند.

ایشان ابراز امیدواری نمود: باتوجه به استفاده مدرسه علمیه عالی نواب از ظرفیت و ابزارهای مختلف پژوهشی مانند کارگاه ها و دوره های پژوهشی، اساتید مشاور پژوهشی آثار ارسالی از سوی طلاب این مدرسه دارای کیفیت بالایی باشد . این امر موجب خواهد شد بسیاری از آثار از نظر محتوا، نگارش و ساختار در سطح بالایی باشد و نشان از تلاش و دقت شرکت‌کنندگان در تهیه و ارسال آثار خواهد داشت.

گفتنی است است هجدمین فراخوان آثار پژوهشی طلاب توسط اداره پژوهش حوزه علمیه خراسان، از ابتدای سال 1402 تا بهمن ماه این سال برگزار شد و آثار پژوهشی متعددی برای این فراخوان ارسال شده است.

هجدمین فراخوان آثار پژوهشی طلاب